5 תשובות
כל הכבוד לך!
ישר כח
את צריכה לעשות את מה שעשית בהתחלה, לאכול בצורה מסודרת גם אם זה קשה.
תקומי שעה לפני ותארגני לעצמך אוכל.
אל תפחדי ממשקל, זה סהכ מספר, זה לא אמור להשפיע עלייך ואת לא אמורה לחשוש ממנו.
שואל השאלה:
זה לא קשה לי הבעיה זה השעות שינה אני נהיית רעבה בלילה ומתחילה לזלול
אנונימית
הבנתי, אני חושבת שהדרך הכי טובה היא להרגיל את עצמך לישון מוקדם/ להרגיל את עצמך לאכול מאכלים מסוימים בשעות הלילה.
את צריכה תפריט מסודר, קבעת לדיאטנית?
שואל השאלה:
אם הצלחתי להוריד במשקל לבד אני לא צריכה דיאטנית
ואני גם יכולה לעשות לעצמי תפריט אבל זה מחרפן שאני לא מצליחה לסדר תשעות שינה אוף
אנונימית
אתה יכולה, את פשוט צריכה להרגיל את עצמך וזה אומר להיות פחות זמן עם הטלפון או מול הטלוויזיה, בסופו של דבר זה הרגל.