3 תשובות
דווקא טוב ולמה שתסריחי תתקלחי אחרי האימון ורק אז לכי לבית ספר
את תרגישי טוב אבל אולי יותר עייפה ויש מצב שתסריחי מהזיעה
אנונימית
את תרגישי טוב אבל אולי תרגישי גם קצת דביקה למשך יום הלימודים בגלל שתזיעי
באותו הנושא: