6 תשובות
תלוי כמה זמן את כבר מתאמנת וכמה זמן כל אימון וכמה את מעמיסה על עצמך.
M.C
תלוי אילו סוגים אימונים.
נגיד אימון כוח בבוקר וריצה בערב זה סבבה לגמרי, אבל שני אימונים שהם דומים ביום אחד..?! פחות
שואל השאלה:
עיצוב וחיטוב...זה נורא?
אנונימית
אם את מתאמנת בתדירות גבוהה אז זה לוקח
אם לא תעמיסי על הגוף והשרירים אז לא.
תשתי הרבה מים ותאכלי מספיק.
אני לא חושבת שזה כל כך בריא זה ממש מאמץ את השרירים
באותו הנושא: