6 תשובות
אני לא חושבת שזה כל כך בריא זה ממש מאמץ את השרירים
אם לא תעמיסי על הגוף והשרירים אז לא.
תשתי הרבה מים ותאכלי מספיק.
אם את מתאמנת בתדירות גבוהה אז זה לוקח
שואל השאלה:
עיצוב וחיטוב...זה נורא?
אנונימית
תלוי אילו סוגים אימונים.
נגיד אימון כוח בבוקר וריצה בערב זה סבבה לגמרי, אבל שני אימונים שהם דומים ביום אחד..?! פחות
תלוי כמה זמן את כבר מתאמנת וכמה זמן כל אימון וכמה את מעמיסה על עצמך.
M.C
באותו הנושא: