3 תשובות
שום כיתה לא קשה, אם לומדים היטב לכל מבחן ומגיעים לבית הספר עם מחברות מסודורות.
לא כל כך קשה. רק חשוב להשקיע כי חלק נכנס לבגרויות
אם לא תבריזי ותשקיעי אין סיבה שזה יהיה קשה
קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים