3 תשובות
מסה- להעלות מסת שריר, לעלות במשקל.
להתחטב- לרדת באחוזי שומן, לרדת במשקל.
בחיטוב אוכלים פחות קלוריות מהכמות שהגוף צריך ומורידים אחוזי שומן הכי למטה שאפשר עם כמה שפחות ירידה במסת שריר. בתקופה של מסה באימונים אוכלים יותר קלוריות והשרירים גודלים והחיטוב של הגוף דיי נעלם או יורד
מסה:
מאזן קלורי חיובי - לאכול יותר ממה שאת שורפת
עלייה באחוזי שומן (עלייה מינימלית אם את במסה נקייה - לאכול 400-500 יותר ממה שאת שורפת
עלייה במסת שריר
יותר מתאים למתאמנים חדשים עם אחוז שומן נמוך או מסת שריר נמוכה
ופחות מתאים לאנשים עם אחוז שומן גבוה

חיטוב:
מאזן קלורי שלילי - לשרוף יותר ממה שאת אוכלת
ירידה באחוזי שומן
עלייה במסת שריר (אם אתה מתאמן מתחיל או עם אחוז שומן גבוה)
שמירה על מסת השריר (אם אתה מאומן)
ירידה במסת השריר
יותר מתאים לאנשים בעלי אחוז שומן גבוה ופחות מתאים לאנשים רזים עם מסת שריר נמוכה