4 תשובות
לא כזה, יהיה בשבילך דווקא די סבבה
פשוט תזכרי לארגן את הזמן שלך זה ממש חשוב
פשוט תזכרי לארגן את הזמן שלך זה ממש חשוב
לא.
אל תבריזי משעורים ותעשי את מטלות ביה'ס והכל טוב.
תבואי בגישה חיובית. יהיה טוב .
אל תבריזי משעורים ותעשי את מטלות ביה'ס והכל טוב.
תבואי בגישה חיובית. יהיה טוב .
תיהי בלחץ זה ממש קשה א צריכה להיכנס ליותר לחץ ולבוא לתחילת שנה עם שתי כדורי ריטלין וללכת למנהל ולספר לו שאת בלחץ ושאת רוצה שיביא לך קונצרטה זה מה שאני עשיתי וקיבלתי 100
לא
אבל כדאי להשקיע כי שנה הבאה יא ועדיף שיהיה את הבסיס להכל
אבל כדאי להשקיע כי שנה הבאה יא ועדיף שיהיה את הבסיס להכל
באותו הנושא: