22 תשובות
צריך לאכול נכון ותלוי איזה ספורט.
זה לא רק לא לאכול פחמימות.
זה לא רק לא לאכול פחמימות.
כמה קלוריות אתה אוכל?
אנונימית
שואל השאלה:
אוליי 700-500 ביום ואני רץ כל יום 40 דק ואני תקוע על אותו משקל
אוליי 700-500 ביום ואני רץ כל יום 40 דק ואני תקוע על אותו משקל
אנונימי
שואל השאלה:
לא בכלל לא אבל לפעמים בימי שבת אני אוכל משהוא טעים אבל זה מוזר אני לא מרזה
לא בכלל לא אבל לפעמים בימי שבת אני אוכל משהוא טעים אבל זה מוזר אני לא מרזה
אנונימי
ממש מוזר
כמה אתה שוקל?ואתה יכול לנסות דיאטות מסויימות
כמה אתה שוקל?ואתה יכול לנסות דיאטות מסויימות
אנונימית
שואל השאלה:
60 ולא יורד אולי לפעמים 59 אבל זה עולם ואין לי מושג למה
60 ולא יורד אולי לפעמים 59 אבל זה עולם ואין לי מושג למה
אנונימי
מה הגובה אבל
אנונימית
שואל השאלה:
מטר 57
מטר 57
אנונימי
אה המשקל שלך סבבה לגמרי
אולי תנסה לעשות ספורט אחר ולשנות את התזונה שלך
אולי תנסה לעשות ספורט אחר ולשנות את התזונה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אני קצת שמן
אני קצת שמן
אנונימי
למה לא לאכול פחמימות? זה הורס את התפקוד של הגוף חבל
זה מיתוס נפוץ שלא נכון חייב פחמימות לגוף
אתה כנראה לא בגרעון קלורי
אתה עוקב אחרי הקלוריות? כותב ומודד? אוכל חלבונים ?
זה מיתוס נפוץ שלא נכון חייב פחמימות לגוף
אתה כנראה לא בגרעון קלורי
אתה עוקב אחרי הקלוריות? כותב ומודד? אוכל חלבונים ?
יכול להיות שהגוף שלך נאבק כי אתה לא נותן לו מספיק אוכל. תרשום קצת מה אתה אוכל. לא צריך להפסיק פחמימות לגמרי, הגוף צריך גם סוכר טוב לגוף ואפשר לתת לו את זה כל יום במינון נכון. ייתכן גם שסופ"ש אתה אוכל קלורית קינוחים שהם אולי משאירים את המצב כמו שהוא. האם אתה גם סובל מעצירות? בכל אופן לא להתייאש, צריך לעלות על "הבעיה" כדי להבין את לפתור אותה. מה עם להתייעץ עם דיאטנית בקופת חולים? לפחות שיהיה לך כוון נכון מה לעשות..
אוקיי קראתי את התגובות שלך, 60 זה לא שמן, אומנם זה תלוי בגיל אבל אם אתה יחסית גבוה כנראה שזה נורמלי לגמרי, בן כמה אתה?
שואל השאלה:
13 בגובה ממוצע ואני משקל 60 אני שמן
13 בגובה ממוצע ואני משקל 60 אני שמן
אנונימי
ריצה זה ספורט טוב, כדאי גם תרגילי בטן, זה ממש עוזר, תאכל אוכל עם חלבונים (בבשר יש הרבה וזה בריא) זה עוזר עם ספורט וגם בונה שריר
אה ועוד משהו, אם אתה אוכל קצת מדי זה גם לא טוב, זה גורם לגוף להרגיש במצוקה וזה גורם לו לאגור שומן, בשביל להרזות צריך לא לאכול קצת, צריך פשוט לאכול אוכל טוב
שואל השאלה:
אני לא אוכל קצת אני פשוט לא מרזה זה כבר מתיש
אני לא אוכל קצת אני פשוט לא מרזה זה כבר מתיש
אנונימי
כמו שאמרתי, בשר, ריצה, ותרגילי בטן, אם אתה רעב ולא רוצה לאכול יותר מדי סלט זה ממש טוב, דרך אגב, אפשר לקבל פרחים?
שואל השאלה:
נגמר לי סורי :(
נגמר לי סורי :(
אנונימי
לא הבנתי כל הזמן הזה לא הורדת בכלל במשקל?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודע זה כבר מתיש אותי
אף אחד לא יהיה איתי אם אני שמן
אני לא יודע זה כבר מתיש אותי
אף אחד לא יהיה איתי אם אני שמן
אנונימי
איך זה הגיוני שאתה לא מרזה?קצת מוזר הייתי אומרת כי אתה אוכל לא הרבה קלוריות
אנונימית
באותו הנושא: