3 תשובות
פשוט תעצמי עיניים זה בגלל שהתרגלת בחופש לא רק את ככה... ואם את בוכה בגלל זה אין לך מה לדאוג זה יעבור עם הזמן
שואל השאלה:
אני אבכה ביגלל יום השואה
אנונימית
אם זה ממש ממש קשה לך אז אולי תבקשי מההורים לא ללכת מחר (תגידי להם שקשה לך מדי), זה לא הופך אותך ללא בסדר או משהו כזה, יש אנשים שממש קשה להם להתמודד עם זה ועם מתמודדים בדרך שלהם אז זה בסדר
אנונימית