9 תשובות
4.7
זה 9.4 בשעה
זה אומר לחלק לחצי (חצי שעה)
4.7
אבל זה ממש ממש מהר, התכוונת לריצה כן?
שואל השאלה:
כן. לריצה זה לא נראלי כזה מהר.
אנונימית
מומלץ לרוץ על 8
תלוי מה המטרה שלך
שואל השאלה:
אה באמת? המטרה שלי זה לשפר את הסיבולת אין לי ממש משו ספציפי.
וגם אם תוך כדיי אני גם רוצה לקבל מאה בריצות בבית ספר ואני תמיד רצה הכל בלי עצירות אבל לא מקבלת מאה כי אני לא מהירה מספיק
אנונימית
אם את לא בכושר שיא אל תתחילי מ9.4, את תתעייפי ב10 שניות הראשונות
תתחילי מ7.8 כזה, עם הזמן תעלי
ברגע שתתחילי ממשהו שהגוף שלך לא רגיל אליו זה לא יגרום לתוצאות טובות
שואל השאלה:
אני רצה דיי הרבה זמן. התחלתי במהירות של משו כמו 8 ועכשיו אני רצה עשרים דקות על 9.4. המטרה שלי לעשות כל פעם יותר עד שאני אגיע לחצי שעה. עדיין כדאי להקטין את המהירות?
אנונימית
אהה אם כבר הגעת ל9.4 אז זה בסדר
אבל אל תעלי, זה יכול להרוס לך את הרגליים כי את בטח לא רצה לטווח קצר
תמיד אפשר לעלות מרחקים וזמן. אני רצה 20 קמ כבר.
לדעתי תרוצי בפעם הבאה בקצב הזה עד 6 קילומטר (39 דקות בערך), בפעם אחרי זה תעלי את המהירות ל10 ותעשי 6 קילומטר (36 דקות) שזה קצב רגיל, לא מהיר ולא מהיר מדי אלא רגיל. מכאן תעלי את המרחק- בפעם הבאה תעשי 7 וחצי, אחרי זה 8 או 9 עד שתגיעי ל10. לא צריך לעלות יותר מזה אבל את יכולה לשפר זמנים ולעלות את הקצב, וגם כן לא בהגזמה. מרחק זה קל לעלות אבל קצב זה קשה. שתגיעי לעשר תתני לעצמך איזה 3 אימונים ואז את כבר יכולה לעלות ל10 וחצי ואחרי כמה פעמים ל11. אני ממליצה לך שכשתגיעי לשם תקראי על סוגים של אימוני ריצה (טמפו, פרטלק, אינטרוולים, עליות) וכך תשתפרי ברמות