5 תשובות
את חייבת להוסיף עוד ארוחה. זה ממש לא בריא לרזות ככה.
שואל השאלה:
אבל אני אוכלת כשאני רעבה
אבל אני אוכלת כשאני רעבה
אנונימית
מה עם ארוחת צהריים?0.0
זה מצויין אבל את חייבת ארוחת ביניים שהיא ארוחת הצהריים
אם את לא בקטע של ארוחות גדולות
את יכולה לעשות ארוחת בוקר, ארוחת בוקר מאוחרת, ארוחת צהריים, ארוחת אחר הצהריים וארוחת ערב 5 ובכל ארוחה משהו קטן נגיד לבוקר פרוסה עם ממרח/משהו שאת אוהבת עם ירק כלשהו וכוס מים
את יכולה לעשות ארוחת בוקר, ארוחת בוקר מאוחרת, ארוחת צהריים, ארוחת אחר הצהריים וארוחת ערב 5 ובכל ארוחה משהו קטן נגיד לבוקר פרוסה עם ממרח/משהו שאת אוהבת עם ירק כלשהו וכוס מים
באותו הנושא: