6 תשובות
300-400 בערך לא כזה הרבה.
ממליצה לך לא לספור קלוריות. חבל.. תהני מהאוכל בלי לחשוב על הקלוריות וכמה כל דבר משמין. אם היה לך טעים זה הכי חשוב יותר מהקלוריות.
בערך 300 קלוריות
300 בערך
לא הרבה
קצת
באותו הנושא: