17 תשובות
זה כל מה שאכלת היום? אם כן, זה ממש מעט, אז לא - זה לא בסדר לדיאטה.
זה נשמע מעט מדי, את שבעה?
זה כלום, תוסיפי דברים.
שואל השאלה:
אז מה צריך לאכול בדיאטה
וכמה אפשר לרדת מזה?
אנונימית
שואל השאלה:
וכן אני שבעה
אנונימית
קודם כל לא יורדים מאוכל, משלבים תזונה נכונה ופעילות גופנית.
ובשביל לעשות פעילות גופנית שבעצם לוקחת ממך אנרגיה את צריכה לאכול מספיק בשביל שתהיה לך אנרגיה בגוף.
יש המון תפריטים באינטרנט, באתר של חלי ממן יש המון.
זה מעט מאוד אבל אם את מרגישה טוב אז זה בסדר.
כן, אפילו קצת מדי.
מה השתגעת מה יש לךך לכי למקרר ותאכלי כמו בן אדם מה זה אכלת 2 קלוריות בלחץ מה יש מי מת!
לכי לרופא משפחה תעשי בדיקות דם לדיאטנית ותלכי לדיאטנית שתכין לך תפריט בריא ולא תפריט כזה שייסכן אותך! את צריכה לגדול להתפתח, הגוף יתרגל לכמות כזאת של קלוריות וייכנס לאנורקסיה. לכי תאכלי ותתייעצי עם אמא שלך לגבי האכילה שלך. חשוב לאכול בצורה מוסדרת ותקינה,
3 ארוחות ביום, יש תפריטים בגוגל שתוכלי להשתמש, אבל הדיאטנית היא השיטה הכי מומלצת כי התפריט שהיא תבנה לך מותאם ספציפית לך וישמש אותך הרבה יותר טוב.
בהצלחה מאמי.
שואל השאלה:
אל תגזימי אני עושה פשוט דיאטה מהירה אין לי כוח עכשיו שנה להיות בדיאטה 'בריאה'
אני מנסה לזרז תהליכים
ולא תהיה לי אנורקסיה.. את יותר מידי קיצונית
אנונימית
אני חושבת שאם את רוצה לרדת במשקל או לשמור על הגזרה מה שאכלת מאוד יעזור ודי בריא אבל (בדגש על אבל) את צריכה לבנות לך תפריט מאוזן עם דיטאנית (של קופת חולים או באופן פרטי) שתסביר לך מה חשוב לאכול ומה באמת יעזור לך לשמור על הגזרה או לרדת במשקל והכי חשוב תשלבי ספורט!-בלי ספורט התזונה לא שווה
Here for help
שואל השאלה:
חח זה להפך זה 80% תזונה 20% ספורט
אם מישהי תאכל את כל המקרר ותעשה ספורט היא לא תרזה
יותר חשוב התזונה
אנונימית
אכלתי היום:
אקטימל
2 סנדביצים עם חומוס
2 עוגיות
2 שניצל תירס
אורז
ביצת עין וירקות ולחם וכל זה
חטיף אנרגיה
מעדן תות עם פצפוצי שוקולד
ואז כל מיני שטויות שאני לא זוכרת
שואל השאלה:
אוקיי ו...
אנונימית
כל עוד את שבעה ולא מרגישה רעבה, לדעתי זה בסדר.
ובואו נגזים אנורקסיה.. טוב שלא ניסחפתם!
זה לא מספיק בכלל!
אם את רוצה להרזות ממליצה לך לעשות את זה בדרך בריאה, כדי שלא תזיקי לגוף שלך ע"י אי הספקת מזון אכותי ומספק.
צמצום משמעותי של אוכל בדרך כלל לא ימשך לתקופה ארוכה, סביר להניח שתעלי הכל חזרה אם לא יותר.
אם תורידי קלוריות בצורה הגיונית ומתונה את תרגישי טוב, לא תהיה רעבה, תשמרי על הבריאות, ותראי תוצאות לתווך הארוך, שזה בעצם מה שאנחנו באמת רוצים לשמר את המשקל לתווך הארוך!
תאכלי בריא, כמה שפחות מעובד, תצרכי כמות מספקת של מים, אל תרעיבי את עצמך בשום מצב, תשלבי פעילות גופנית-ריצה/הליכה מהירה/ספינינג/אופניים/שחייה/ריקוד וכו'.. יכולה גם לשלב אנאירובי שזה בעצם מחטב ומגדיל מסה ונותן צורה יפה יותר לגוף.
מצרפת לך קישור שאולי תקבלי ממנו השראה כמו שאני קיבלתי,
נ. ב ירקות באמת את יכולה לאכול בלי הגבלה! (טריים, מאודים, מבושלים, אפויים)
בהצלחה בתהליך:)
באותו הנושא: