7 תשובות
תלוי מה את עושה שם
אני לא חושבת שזה ממש אפשרי לעמוד בזה.
אם את מצליחה כל הכבוד!
בעקרון לא חושבת שיש נזקים
אנונימית
תלוי מה את רוצה לעשות אירובי או אנארובי? ( משקולות וכאלה)

אם זה אירובי - ריצות הליכות וכו' מספיק שתעשי כל יום שעה - שעתיים יותר מזה זה כבר לא אפקטיבי
אנארובי כל יום יכול לשחוק לך את השרירים וזה מאוד אבל מאוד מסוכן כי זה יכול להיות נזק בלתי הפיך חס וחלילה.
זה סתם יהיה מטומטם ולא יצא לך מזה כלום
לא בריא... את הורסת את עצמך, צריך לנוח ולהתאמן לפחות 3 ימים בשבוע, מקסימום שעתיים לכל אימון
שואל השאלה:
הייתי עושה אירובי וגם משקולות ועוד נשארת לחוגים שלהם (לפעמים אפילו שתי חוגים כמו ספיניינג וכאלה)
ואמרו לי שזה ממש לא בריא ואני מגזימה, אתם יכולים לפרט על הנזקים?
אנונימית
יכול להיווצר לך שיברי הליכה מתיחה בשרירים קרעים בשרירים שברים שברי מאמץ שחיקה של הגוף בגלל זה הרבה מחלות קיצר ממש לא כדאי
באותו הנושא: