5 תשובות
את רק תגרמי לך לנזקים גופניים ותגיעי למוות מהר מאוד אם תעשי כזה דבר

הגוף הוא מכונה עם הוראות הפעלה מסוימות נקודות קיצון כאלה שורפים את המכונה ולא שורפים שומן
מה ואיך עושים במכון יותר חשוב מכמה שעות מבלים שם!
כדי לרדת במשקל צריך פעילות אירובית, כלומר דופק. קצב לב.
בשילוב תזונה
וכמו שאמרו לפני, עומס יותר מסוכן,
גם שריר צריך לנוח.
חוכם
4-5 שעות ביום זה לא ריאלי לאימון אפקטיבי וגם לא בריא במיוחד.
בשביל לרדת מספיקים 3-4 אימונים מתוכננים היטב בשבוע, תזונה נכונה ואפשר גם לחזק בתוסף תזונה מתאים.
לגבי החלק האחרון- אם זה רלוונטי ואת רוצה למצוא תוסף תזונה שיתאים לך אז תעזרי באתר שצירפתי למטה.
בהצלחה!
יורם
אפשר לזרות והמון! תלוי מה התזונה שלך? מה המשקל ההתחלתי? והאם באמת תצליח/י לעשות כל כך הרבה כושר. בכל מקרה לא משנה מה תאכלי וכמה את שוקלת מכל כך הרבה שעות במכון מרזים! הלוואי והיה לי את הכוח לכל כך הרבה שעות במכון
אנונימית
שואל השאלה:
המשקל שלי 51 ובעבר הייתי כבר בחדר כושר ועשיתי כל יום במשך חודש והרגשתי יותר אנרגתית...
כמה אפשר עם אני שומרת גם על תזונה נכונה?
אנונימית