10 תשובות
לא הולכים למכון כושר כל יום. ממש לא.
לא הולכים למכון כושר כל יום. זה גרוע.
אסור ללכת כל יום. ההמלצה היא עד 3 פעמים בשבוע.. רק ככה רואים תוצאות.
3 פעמים בשבוע מכון, תזונה נבונה - כן
זה ממש לא גרוע, תלוי מה התרגילים שהיא תעשה. במכון יש אנשים שמבינים עדיף לך להסתמך על דעה של מומחים. בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
אם בכל פעם אעבוד על חלק אחר בגוף אני אמורה לראות תוצאות מהר יותר, לא?
מה ההבדל בין ללכת 5 פעמים ל3 בשבוע?
אנונימית
תקשיבי מי שאמר לך שזה לא טוב זה בולשיט
יד לי קצת ידע בנושא ואני מתאמן 3 שנים
אם לא תתאמני על אותם שרירים יום אחרי יום את יכולה ללכת ימים רצופים
כל שריר צריך מנוחה אבל אם את מתאמנת על שרירים שונים בכל אימון אין בעיה שתלכי 5 פעמים בשבוע
שואלת השאלה אני מדריכת ספורט זה לא טוב ללכת כל יום אפילו מסוכן אם את צריכה עזרה את מוזמנת לפנות אלי
כן, בהצלחה:)
אבל עדיף פעם אחת פחות.
שואל השאלה:
ואם אחליף את הפעמיים הנוספות בהליכות של שעה-שעתיים זה יהיה בריא יותר?
או שעדיף ללכת 3 פעמים לחדר כושר ובשאר השבוע לא לעסוק בפעילות גופנית?
אנונימית