6 תשובות
היה לי אחד כזה, כל היום זה או לצאת איתי ועם חברים שלו או מכון כושר, אפילו על חשבון בית ספר
זה לא כזה הפריע לי כי גם אני ככה.. חח ;)
זה לא יפריע לי. שיעשה מה שהוא רוצה:-) וזה גם טוב, ספורט זה דבר חשוב.
אז ככה שבכלל אין לי בעיה עם זה.
לא.
כי הוא ספורטאי את צריכה להבין שהוא צריך את האימונים האלה הם חשובים לו ובאים לפני הכל.
אני אומרת את זה בתור אחת שמתאמנת 5 שנים באתלטיקה לא מוותרים על אימונים..
אנונימי
לא מפריע לדעתי אבל לא על חשבון זמן עם חברים/לימודים/מישפחה
לא, זה לא היה מפריע לי ואני גם לא חושבת שזה מוגזם מדי.
כל יום? כן זה יפריע
אם זה תחביב נגיד שחייה או טניס אז סבבה אבל אם זה מכון כושר כלומר לצורך אימון נטו אז זה מוגזם וזה יפריע לי