45 תשובות
כן.
לא
לא
אני כן.
LTC
לא, למה את אוכלת חמץ בפסח?
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
לא
כן.
לא.
כן
לא, בתאבון שיהיה לך
לא ב"ה..
אנונימי
לא, אני לא גוי
לא
חס וחלילה בחיים לא
כן..
אני אוכלת, אבל לא בפני המשפחה שלי כי הם לא אוכלים ואני מכבדת את זה.
כן
כן.
כן.
כן
בלי חמץ זה לא אני
הלוואי שאוכל אבל לא מרשים לי
לא.
אני מכבדת כל חג שהוא ואם זה אומר שלא לאכול חמץ כמה ימים אז אני אתמודד כל מי שלא אוכל חמץ פשוט מוותר לעצמו..
וגם כמו שאמרו בתגובות אני לא גויה..
כן
אני אתאיסטית אז אין לי ממש בעיה לאכול חמץ אבל יכול להיות שבכל זאת לא אוכל מתוך הרגל (האמנתי עד שנה שעברה)
אנונימית
מה אתם עושים פלוס לאלה שאומרים כן כאילו זה גאווה? זה עצוב.
אנונימי
לא.