17 תשובות
לא..
לא.
ולמה אתם עושים מינוסים למי שכותב "כן"?
תקבלו דעות ואמונות שונות משלכם.
ולמה אתם עושים מינוסים למי שכותב "כן"?
תקבלו דעות ואמונות שונות משלכם.
לא-.-
לא
מה מינוסים._.
אוקיי..
אוקיי..
לא
לא...
לא
לא
כן.
וזה ילדותי שאתם עושים מינוסים לאנשים שלא מסכימים עם הדעה שלכם.
וזה ילדותי שאתם עושים מינוסים לאנשים שלא מסכימים עם הדעה שלכם.
כן...
אנונימית
כן וגאה בזה.
לא
ולמה מינוסים לכל מי שאומר כן?!
ולמה מינוסים לכל מי שאומר כן?!
באותו הנושא: