17 תשובות
לא..
לא.
ולמה אתם עושים מינוסים למי שכותב "כן"?
תקבלו דעות ואמונות שונות משלכם.
לא-.-
לא
מה מינוסים._.
אוקיי..
לא
לא
לא
כן.
וזה ילדותי שאתם עושים מינוסים לאנשים שלא מסכימים עם הדעה שלכם.
כן...
אנונימית
כן וגאה בזה.
לא
ולמה מינוסים לכל מי שאומר כן?!