128 תשובות
כן.
למה לענות מאנונימי?
לא, וגם אני העזתי ועניתי מחשוף.
לא
לא
אנונימי
לא.
האמת שאני לא מאמינה אבל השנה אני שומרת בגלל המשפחה.
אני כל השנה לא אוכלת חמץ, יש לי צליאק:)
חח למה אנונימי?
מה יש לי להתבייש בזה -_-
אני אוכל חמץ ואני גאה בזה
אחי אין לך מה להתבייש.
לא אני לא אוכלת.
ליד המשפחה לא, כי הם לא אוכלים ואני מכבדת את זה, כשאני עם אנשים שלא אוכלים כשר לפסח או לבד, כן, אני אוכלת.
לא
לא.
לא כי אמא שלי לא מסכימה
ומה הקטע של המינוסים?!
אנונימית
לרב לא אבל כן
ומה הקשר אתאיסטים? מה אסור להיות חילוני ולאכול חמץ?
כן
יש לי פסח כל השנה
(צליאק..)


אה וגם אסור לי מצה-,-
כן. אני בקושי אוכלת לאחרונה גם ככה, עד שאני אוכלת זה חתיכות קטנות של לחם. שאוותר על זה ואגיע לאשפוז בגלל חג שאני לא חוגגת? קפצו לי.
לא
לא.
כן.
לא שומרת.
אני אתאיסטית וכל המשפחה שלי אתאיסטית.
גם לא ניקינו ואפילו קנינו אוכל לליל הסדר, לא הכנו.
(מכינים רק מרק וקניידלך).
לא. איזה בושות פה בסטיפס כולם אתאיסטים.
אנונימי
לא
ברור
כן
אנונימי
כן תמיד
מה הקשר אטאיסטטים ולמה זה בושות כל אחד והאמונה או האי אמונה שלו -,- דרך אגב יש מאמינים שגם אוכלים
ברור. לא יכולה בלי
להיפרד מפיצה? בחיים לא
לא
אל תגיד לי מה לעשות -,- כבדל אחרים לך תבקש שאלוהים יסלח לך
את זאת שבנתיים צריכה לבקש ממנו סליחה
אנונימי
טוב פסדר ויש גם מי שישמע... טוב את השיחה הזאת סיימתי ביי
לא אבל יש חמץ בבית
כן
לא
כן.
כן
כן
כן.
אוכלת מה שבא לי מתי שבא לי.
לא
האמת שקצת עצוב לי שיהודים אוכלים חמץ בפסח
לא.
בבדעי
אנונימי
לא
לא
בעיקרון לא אבל אם יתחשק לי איזה משהו ממש ממש אז אני לא אעצור את עצמי
בבית כן כי המשפחה שומרת
בכללי אין לי בעיה לאכול חמץ
אי אפשר לחיות בלי פיצה, אז כן.
לא אוכלת.. גם לי יש צליאק:) מצאתי פה אחיות!
לא.
אני כל החג אצל סבתא והיא יותר שומרת אבל בבית שלי יש חמץ וההורים נשארים וגם אנחנו נבוא יותר מאוחר אבל לא אוכלים חמץ, כאילו יש בבית- אבל לא אוכלים.
אנונימית
לא
כן!
זאת מסורת אצלי, לאכול חמץ דווקא בפסח.
כן... אתאיסט:)
לא
חס וחסה.
זה כרת בידי שמיים, ומה גם שאני יהודי כשר בניגוד להרבה
מכאן.
כן:) איש איש באמונתו יחייה
אנונימית
צדיק באומנות יחיה*
זה ציטוט במקור מהיהדות ולא מהברית החדשה ^
למה לענות מאנונימי לעזאזל?
ובטח שאני אוכלת חמץ;)
לא
כן:) אני אתאיסטית
לא
כי ככ רצית
אנונימי שאמר איזה בושות כולם אתאיסטים זה נוראי זה מעליב ופוגע ואיש באמונתו יחיה
כן
מה זה משנה לכם מה אחרים עושים?
תסתכלו על עצמכם קודם
כן אוכלת. שנה ראשונה, ככל שאני מתבגרת אני מתחילה לשאול את עצמי שאלות שהתשובות שלהם לא מספקות אותי
לא.
אבל תכל'ס כולם אוכלים חמץ בפסח... מצה זה חמץ. זה לחם לכל דבר, שפשוט לא הספיק לתפוח.
תשמע אני אוכלת חמץ בפסח אבל אני לא רואה בזה חטא או משהו אז אין לי מה להתגאות בזה...
אוכלת, ואכן חיה על הקצה ולא עונה מאנונימי.
כן. תחסכו דיסלייקים. זה לא ישנה את מה שאני אוכל...
אני אתאיסט אבל ההורים שלי לא אז לכן אין חמץ בבית לצערי.
לא
כן אין לי בעיה לאכול חמץ
לא ואני לא אענה מאנונימי משום סיבה, בטח לא בגלל שאני מתביישת בקיום המנהג
היום הייתי בטיםטעם קניתי בייקון ולחם אז כן
כן
לא ^~^
לא ואנשים לא יקרה כלום עם תתאפקו שבוע ולא תאכלו לא תמותו מזה
אנונימית
יאאלה אני רואה שכול מי שאומר כן מקבל מינוסים וכול מי שאומר לא מקבל פלוסים.
אז אומר אולי ^^
לא אוכל
אני לא אבל איש איש אמונתו יחייה
לא, אבל החברה הכי טובה שלי כן.
כן
אני כן
אנונימית
כן אוכלת חמץ
וואי סוף סוף אני רואה אנשים שכן אוכלים..
כי כולם מסביבי לא.. ויכופרת וכאלה..
ולכל המאמינים שבינינו..
אתם מאמינים אז סבבה.. אף אחד לא אומר כלום.. אבל אל תגידו למי שלא מאמין או לאדעת מה.. או לגרום לו לכן..
אנונימית
אני אכתוב שוב כי התשובה שלי נמחקה, אז לא.
ואליך נאמן יקר, לא ליביתי שום אש. אם אתה חושב שלעשות לאנשים שלא נוהגים כמוך מינוס זה סבבה אז אתה טועה. אבל למה למחוק לי את התשובה? רק אמרתי שזה לא מוצדק לעשות להם מינוסים.
אני כותבת לך את זה פה כי כנראה זו הדרך היחידה לפנות אליך, אם תמחק לי גם את התשובה הזו לא אכפת לי אבל תתייחס למה שכתוב בה כי זה מופנה אליך.
שבת שלום.