40 תשובות
הכל כשל"פ xd
כן, חלק
לא
לא.
לא ממש לא חסר עם מישהו יתקרב לחדר שלי עם חמץ מבטיחה ניקיתי אותו כמו חמור!
אנונימית
לא.
כן, אנחנו לא שומרים.
להגיד את האמת, אני מופתעת מהתשובות פה.
הייתי בטוחה שהרוב כן אוכלים חמץ...
הייתי בטוחה שהרוב כן אוכלים חמץ...
אין איפה לקנות חמץ בפסח, אז לא.
לא.
ברור שלא
לא
אני לא ידעת איך אני אשרוד ללא הפיצה שלי.
(כן אני מודעת שיש גם קמח מתפוח אדמה זה לא אותו טעם)
אני לא ידעת איך אני אשרוד ללא הפיצה שלי.
(כן אני מודעת שיש גם קמח מתפוח אדמה זה לא אותו טעם)
לא.
אני גם אלרגית לגלוטן (-:
אני גם אלרגית לגלוטן (-:
לא
אנונימי
הם לא, אני כן.
כן. מחוץ אחותי הגדולה, בעלה וילדיה.
אני כן
לא, מה פתאום. חס וכרפס:)
לא
לא
פעם כן. השנה אני לא שומר.. אבל המשפחה של אבא שומרת בגלל "מסורת" תכלס כולם פוחדים אלוהים יענו יעניש אותם אז שמתחיל חג כולם מתעוררים ואומרים, אני לא שומר? ברור שאני שומר.. יאלה כאילו כולם מתהפכים בחג הזה וחוזרים לחיות רגיל אחר כך. אני מאמין שאני יאכל גם מצהברייט (מצה עם גבינה וביצה) אבל גם חמץ חח
אנונימי
המשפחה שלי לא אוכלת חמץ
אני כן
אני כן
אנחנו לא מקפידים אבל לרוב לא יוצא שאנחנו אוכלים בליל הסדר
תלוי בכל אחד מאיתנו.. נגיד אמא שלי שומרת ואבא שלי לא
ואני ליפעמים..
ואני ליפעמים..
כן.
מינוסים? d:
מינוסים? d:
לא.
לא אני אהרוג אותם אם כן o:
לא
אם אני רק אגע בפירור חמץ *בטעות* אני אמצא את עצמי בקרקעית הים.
אם אני רק אגע בפירור חמץ *בטעות* אני אמצא את עצמי בקרקעית הים.
ממש לא
המשפחה מקפידים אבל פסח שעבר היינו בחול אז לא יכולנו לשמור
לאא:) אנחנו יהודים!
כן, המשפחה ואני לא שומרים.
ודי לעשות מינוסים למי שכן, זכותו של כל אדם להאמין במה שהוא רוצה.
ודי לעשות מינוסים למי שכן, זכותו של כל אדם להאמין במה שהוא רוצה.
לא. וחאלס לעשות מינוס לאנשים- איש איש באמונתו יחיה.
כן, אנחנו לא שומרים, וטוב לנו ככה.
כן.
אף פעם לא שמרנו, ואני רגילה לזה כבר.
אף פעם לא שמרנו, ואני רגילה לזה כבר.
באותו הנושא: