20 תשובות
כן, ההורים שלי קנו פיצות ופיתות לאספקהxd
לא.
כן._.
כן, אני הולך להיות ביוון כל פסח - אדפוק שם פיתות עם חומוס ובשר עם גבינה כל הזמן!
פסח שמח וכשר לכולם! (:
פסח שמח וכשר לכולם! (:
לא
לא, חג שמח (:
כן, המצה עושה לי צרבת בגרון
נופ
אבל בטעות אכלתי חמץ אחרי עשר p;
חג שמח!
אבל בטעות אכלתי חמץ אחרי עשר p;
חג שמח!
לא
כן. הכל עניין של אמונה.. אני לא רואה טעם לא לאכול לחם בדיוק כמו שאני לא רואה טעם לא לאכול לא כשר.
מעדיפה לאכול לחם מאשר להשמין ממצות
מעדיפה לאכול לחם מאשר להשמין ממצות
חלילה
אני לא רואה בזה משהו חכם, כמו כל האלה ששומרים על כשרות רגילה...
רוב העולם חוץ מהיהודים לא אוכלים כשר והם חיים נושמים ובריאים.
אבל איש איש באמנותו יחייה.
אני כן אוכלת חמץ בפסח (:
גם שמח!
רוב העולם חוץ מהיהודים לא אוכלים כשר והם חיים נושמים ובריאים.
אבל איש איש באמנותו יחייה.
אני כן אוכלת חמץ בפסח (:
גם שמח!
^
1. זה שאדם לא אוכל כשר בפסח לא אומר שהוא ימות עכשיו או מחר או בעוד שנה. וגם מי אמר שהוא ימות? עונש על חטא יכול לבוא בכל מיני אופנים ודרכים שהקב"ה בוחר לעשותו.
2. זה צדיק באמנותו יחיה.
3. ואין פה עניין של חוכמה.
ולא, אני שומרת כשרות.
1. זה שאדם לא אוכל כשר בפסח לא אומר שהוא ימות עכשיו או מחר או בעוד שנה. וגם מי אמר שהוא ימות? עונש על חטא יכול לבוא בכל מיני אופנים ודרכים שהקב"ה בוחר לעשותו.
2. זה צדיק באמנותו יחיה.
3. ואין פה עניין של חוכמה.
ולא, אני שומרת כשרות.
כן
לצערי לא.
כן עכשיו
לא.
כן:3
אנונימית
באותו הנושא: