10 תשובות
כן
אנונימי
חיובי.
כן.
אנונימי
כן
אנונימית
אני אוכל חמץ, ולא תמות אם תאכל שכל אחד יאכל מה שהוא רוצה, בלי כפיה דתית בבקשה!
אני אוכלת וזה סתם שטויות, זה אלה שמאמינים חושבים תעשי מה שבא לך מבלי לחשוש.
אני אוכלת חמץ בפסח ואני בחיים..
אני אוכלת חמץ בפסח כבר 14 שנה ואני חיה נושמת ובועטת