19 תשובות
לא
כן.
כן, האמת
על מה מינוס?!

בגלל שאמרתי את האמת!?
לא אבל סתם בשביל האווירה, אני לא מאמינה באלוהים (:
אם יש בבית אז כן חחח לא נזרוק אוכל אנחנו גם ככה במצב כלכלי לא טוב
כן
כן אם באלי...
כאילו בד"כ אני אוכל מצה אבל אם בא לי משהו שהוא חמץ אז אני אוכל אותו...
לא.

/-| twenty one pilots - לחם אסור להחזיק בבית אבל אם זה אוכל חמץ שהוא לא לחם אפשר לאחסן את זה במחסן ולכסות את זה.
אנונימית
כן