19 תשובות
לא
לא,
כן.
כן, האמת
ממש לא!
כן
על מה מינוס?!
בגלל שאמרתי את האמת!?
בגלל שאמרתי את האמת!?
לא אבל סתם בשביל האווירה, אני לא מאמינה באלוהים (:
כמובן.
אם יש בבית אז כן חחח לא נזרוק אוכל אנחנו גם ככה במצב כלכלי לא טוב
כן
כן
כן אם באלי...
כאילו בד"כ אני אוכל מצה אבל אם בא לי משהו שהוא חמץ אז אני אוכל אותו...
כאילו בד"כ אני אוכל מצה אבל אם בא לי משהו שהוא חמץ אז אני אוכל אותו...
לא.
/-| twenty one pilots - לחם אסור להחזיק בבית אבל אם זה אוכל חמץ שהוא לא לחם אפשר לאחסן את זה במחסן ולכסות את זה.
/-| twenty one pilots - לחם אסור להחזיק בבית אבל אם זה אוכל חמץ שהוא לא לחם אפשר לאחסן את זה במחסן ולכסות את זה.
אנונימית
כן