18 תשובות
אף פעם. לא יעזור לך לעשות 1000 ביום זה חרטא! את רוצה להרזות? תעשי פעילות אירובית כמו ריצה או הליכה אבל 1000 כפיפות ביום? בת כמה את 10?
שואל השאלה:
זה בנוסף לאירובי שאני עושה כל יום.. אני מדברת על הבטן.. תוך כמה זמן היא תיהיה שטוחה?
אנונימית
זה לא עוזר בכלום חוץ מלתפוס לך תבטן לשבוע שבועיים.
תעשי הליכות ריצות.
מישהי רוצה לשבור את הגב בכוח
זה די בלתי אפשרי... אבל נגיד שכן - ובשילוב תזונה נכונה - חודש-חודשיים.
קודם כל, אין מצב שתתמידי בזה, אפילו ספורטאים לא יוכלו.
תעשי איזה 50 ביום ולאט לאט תעלי ב5 כל יום עד שתגיעי ל100 ואז תעשי 100 כל יום. הזמן, תלוי בגוף שלך.
שואל השאלה:
אני בכל מקרה עושה 100 וזה לא קשה לי
אנונימית
אני לא יכול לעשות 1000 כפיפות בטן ביום, ורמת הכושר שלי גבוהה במיוחד, ז"א שאת לא תוכלי לעשות את זה. את לא באמת תרזי כי זה יתפס בצורה שתכאב לך בכל תזוזה. מעבר לזה שכפיפות בטן גורמות לעקמת בגב, אם את באמת רוצה לרזות בבטן תעשי תרגיל סטטי (על המרפקים) כל יום 3-4 סטים, כמה זמן שתצליחי (תתחילי מדקה כל סט).
כפיפות בטן זה לא מרזה - זה מחטב.
ו - 1000? נראלי שדי הרבה הגזמת
את לא תרזי, את תפגעי לעצמך בגב ותהיה לך עקמת. אבל... תהני לך (?).
לפי מאמן כושר שצפיתי בו, רק אחרי 22000 כפיפות בטן תורידי קלוריה אחת.
בלי לרוץ, ולעשות פעילות שממש תאמץ אותך כנראה שלא תרזי מהר.
1000 כפיפות בטן ביום יעזרו לך לעצב את הבטן ולחטב אותה אבל בלי אירובי את לא תשפיעי אלא רק תחזקי את שרירי הבטן שלך (אין בזה שום דבר רע).
בקיצור, כדי להרזות תעשי אירובי וחיטוב כל תרגילי הבטן יועילו.
כפיפות בטן לא מרזות, הן מחזקות את שרירי הבטן.
גם אם תהיה לך בטן חזקה, היא לא תהפוך לשטוחה בזכותן.
בטן שטוחה תלויה באחוז השומן בגוף - מה שנשלט ע"י מה שאת אוכלת ופעילות ארובית.
בכללי, כדי להרזות את צריכה פעילות אירובית ותזונה נכונה, לא כפיפות בטן.
כמובן שיהיה טוב מאוד גם לעבוד על שרירי הבטן - אבל בשביל זה תצטרכי לעשות תרגילים מגוונים, ויש כאלה הרבה יותר אפקטיביים מכפיפות.
הלוו את אנושית?
בהצלחה
סתם שתעדו כל אלה שאמרו שזה לא אפשרי רונאלדו עושה 2000 ביום והתוצאות מדברות בעד עצמן..
אנונימי
זה מסוכן
אני לא יודעת בת כמה את אבל את נשמעת לי 10-12
אני בת 15
והאמת שגם אני הייתי בשיגעון הזה לעשות כפיפות בטן וש בטן תהיה שטוחה לא הייתי שמנה אבל הייתה לי כרס קטנה
אני מציעה לך לאכול בריא ולעשות פעילות אירובית כמו ריקוד
או אופניים או ריצה איזשהו ספורט להתמיד בו
אבל את האמת
אם תעשי כפיפות בטן
זה יעזור אבל זה יקח הרבה זמן
תלכי לחדר כושר שמתאים לילדים בגיל שלך
ואל תשכחי שהכל בסדר לא להיות שטוח..
שואל השאלה:
חמודה שלי אני יותר גדולה ממך
אנונימית