2 תשובות
ממש לא חובה לדחוף חלבון אחרי כל אימון, זה חשוב בשביל לעזור לשיקום הגוף (לא לשכוח גם את הפחמימה), אם פעם אחת זה קורה לא נורא, אבל כן לנסות להקפיד. אם התזונה במהלך שאר היום טובה ומזינה אז זה בסדר כי תזונה זה לא רק אחרי אימון, זה כל היום.
חייב, אם לא כל מה שעשית רק ישרוף פחמימות וכל האימון שעשית הלך בשביל כלום
באותו הנושא: