3 תשובות
כן ואתה כזה שיט! אבל לא מגיע לו נוו אבלל
חרא על היטלר
חח וואי לגמרי גם לי קרה חח
חח גם אני בדיוק אותו דבר, ואז אני נאלצת להסביר את עצמי שלחצתי בטעות.. ככ מעצבן..