5 תשובות
מתיחות, ואם לא עובד אז או שלא תלכי או שתנסי להתגבר על הכאב...
אנונימי
לכי תתאמני מחר כמה ימים והכאב ילך זה רק זמני
אנונימי
שואל השאלה:
תודה על העסרה😊
קודם כל מכון כושר צריכים ללכת פעם ביומיים, אני חושב שאתה הולך יום אחרי יום אז זה ככה, אתה צריך לתת לגוף להרגע יום למוחרת. ואם זה עדיין ככה אז מתיחות ומנוחה.
אם ממש תפוס תנוחי קצת ולכי יום ראשון
באותו הנושא: