4 תשובות
ביישנות
יש מטפלים בזה עם הרבה סבלנות שפשוט מנסים לדבר למרות הפחד
יש מטפלים בזה עם הרבה סבלנות שפשוט מנסים לדבר למרות הפחד
חרדה משהיה במחיצת חברים. פשוט מנסים להתגבר על זה
פחד מתגובת הקהל, ממה יחשבו עליך, האם יקבלו אותך כמו שאת.. מליון דרכים שהם לא בגדר הנורמה... פותרים אותה לבד בצעדים, מה שאת מפחדת לעשות את עושה.. איך מתמודדים עם דברים? עושים אותם, איך פותרים בעיות? אותו דבר ולא יושבים בצד!
פחד מלבלוט בחבר'ה, אני חושבת שככל שמדברים על זה הבעיה נעלמת @_@