התחברות הרשמה

פריקה, אין לי חברים ואני ממש בודד אין לי כוח נפשי להעביר חיים שלמים ככה נראה לי שזה אולי הולך לקרות

או שאני אתחבר עם אנשים שלא יבוא לי מחוסר ברירה
27 ביוני 2026, 01:18
מצב רוחדיכאוןפריקהבדידותיאוש    
3 תשובות
אל תתחבר לאף אחד אם זה לא בא משתי הצדדים עדיף להיות לבד סמוך עלי
מ
מתולתל עם בעיות (קר לי)
בן כמה אתה?
אנונימי
שואל השאלה:
21
אנונימי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
פריקה לגבי מצב נפשי
אני מרגיש חרא כי אני מוציא פטור נפשי מהצבא (פריקה)
פריקה? איך להתמודד לבד עם מצב נפשי מאוד מורכב? מאוד קשה לי ואני מרגישה בודדה.
אני לא מצליח למצוא חברים ואני מאוד מדוכא בגלל זה :/ (פריקה)
אין לי חברים ואני תכף על סף פריקה
מרגיש בודד למרות שיש חברים (קצת פריקה)
אני בודדה ): אוף זה סתם פריקה
מישהו פנוי (פריקה,נפשי)
זוגיות , מצב נפשי, פריקה . בבקשה תעזרו לי
שאלה ופריקה על אולי משבר נפשי או לא יודע
גם לכם מרגיש ככה בודדים לפעמים?(כתיבה/פריקה)