4 תשובות
אחי עזוב אותך שטויות לך תעשה כסף
אנונימי
זה סיפור כלכך עצוב.. אני מבינה ומרגישה אותך, אני תמיד כאן בשבילך תזכור תמיד שאפילו כשקשה, גם בנים יכולים לבכות 3>
תמצא תחביבים ותשקיע בהם ממליץ לך על חדר כושר זה ימקד אותך ויעסיק אותך אתה לא צריך חברים וגם אם יש תלמד להעסיק את עצמך גם אם הם לא פונים אליך
אנונימי
אם אתה רוצה לדבר אני פה בשבילך אני מבינה אותך לגמרי ❤