5 תשובות
אני פה אם את צריכה :)
מבינה אותך הייתי שם אבל תאמיני לי זה משתפר אם את צריכה לדבר עם מישהו אני פה
היי אחותי, תראי אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה שגם אני ככה.
אבל במקום לשבת ולרחם על עצמי, קיבלתי את זה, ואת יודעת... אני ככה בערך כבר חודשיים וחצי, והאמת שכל כך התרגלתי לזה...
שאני אפילו לא רוצה חברים!
ותחשבי עם עצמך האם את לבד, או האם את בודדה?
הרבה אנשים חושבים שהם בודדים רק בגלל שהם לבד
את לא בודדה, אני בטוחה שיש כאלה שאוהבים אותך, ומי שלא הפסד שלו, את צריכה להבין את הערך שלך ואני בטוחה שאת מדהימה ומי שלא רוצה להיות חבר שלך זו בעיה שלו לא שלך, אם את רוצה לדבר את מוזמנת תמיד לשלוח לי הודעה בפרטי :)
אולי תנסי לקרוא את הביו לשי...
גם שם כתבתי כמה דברים שקשורים לזה.
אולי זה יעזור