5 תשובות
מכיר את ההרגשה הזו.
כשאתה מנסה לפנות למישהו ולדבר על זה בזמן ההרגשה יש שיפור?
לפעמים אנשים שאנחנו אוהבים יכולים להוציא אותנו ממצבים כאלה.
יכול להיות שזה burnout של סוף היום, תסכול שאתה לא נותן לו מקום להתבטא ויוצא בצורה של עמימות כשאתה לבד.
כשאתה מנסה לפנות למישהו ולדבר על זה בזמן ההרגשה יש שיפור?
לפעמים אנשים שאנחנו אוהבים יכולים להוציא אותנו ממצבים כאלה.
יכול להיות שזה burnout של סוף היום, תסכול שאתה לא נותן לו מקום להתבטא ויוצא בצורה של עמימות כשאתה לבד.
שואל השאלה:
בהחלט מרגיש כמו תסכול שמתבטא במקומות אחרים, אני יותר אגרסיבי ממה שהייתי פעם
בהחלט מרגיש כמו תסכול שמתבטא במקומות אחרים, אני יותר אגרסיבי ממה שהייתי פעם
ואו אני מזדהה ברמות אני יכולה להגיד ללך שלי המטפלת ריגשית אמרה שזה יחזור לאט לאט מתי שהנפש תרגש בנוח זה תלוי ממה זה קרה לך
היי לך,
ראיתי את מה שכתבת ולמרות שעברו כמה ימים, היה לי חשוב לעצור ולהגיב לך.
שומעת בין המילים את הכאב ואת המשא הכבד שאתה נושא איתך, ומתארת לעצמי כמה המחשבות האלו יכולות להתיש ולבודד...
כמה מתסכל זה לא לזהות את עצמך, פתאום להרגיש שאתה יותר קהה רגשית...
ייתכן שיש מישהו בסביבתך שניתן לפנות אליו שיהווה עבורך אוזן קשבת, לפעמים כשחולקים במה שמרגישים זה מביא פתח לנשימה
נדמה שאולי אתה רוצה לפרוק מעט ולנו בסה"ר יש צ'אט אנונימי שבו אפשר פשוט לדבר עם מישהו שמקשיב בלי שיפוט.
לא צריך להסביר או לפרט רק להיות בשיחה אנושית שאולי תקל עליך...
מצרפת את הלינק לצ'אט להמשך שיחה.
מחכה לך,
מתנדבת סה"ר
ראיתי את מה שכתבת ולמרות שעברו כמה ימים, היה לי חשוב לעצור ולהגיב לך.
שומעת בין המילים את הכאב ואת המשא הכבד שאתה נושא איתך, ומתארת לעצמי כמה המחשבות האלו יכולות להתיש ולבודד...
כמה מתסכל זה לא לזהות את עצמך, פתאום להרגיש שאתה יותר קהה רגשית...
ייתכן שיש מישהו בסביבתך שניתן לפנות אליו שיהווה עבורך אוזן קשבת, לפעמים כשחולקים במה שמרגישים זה מביא פתח לנשימה
נדמה שאולי אתה רוצה לפרוק מעט ולנו בסה"ר יש צ'אט אנונימי שבו אפשר פשוט לדבר עם מישהו שמקשיב בלי שיפוט.
לא צריך להסביר או לפרט רק להיות בשיחה אנושית שאולי תקל עליך...
מצרפת את הלינק לצ'אט להמשך שיחה.
מחכה לך,
מתנדבת סה"ר
היי, מכירה את התחושה, באמת לא פשוט.
קודם כל מדהים שהצלחת לבטא את עצמך בצורה כזאת, לדעתי עצם זה שפרקת הכל ופשוט שפכת מה שיושב עלייך זה כבר הקלה מסויימת, תקן אותי אם אני טועה.. אם זה עזר אני ממליצה לך להמשיך בזה, קח לך מחברת או בפתקים בטלפון ותכתוב מה שעובר לך בראש.
ציינת שקשה לך להחזיק שיחות עם אנשים, יכולה להבין למה.. לכן מאוד ממליצה למצוא דרכים אחרות לבטא את הרגש.
בנוסף אם אתה מרגיש מוצף ולא יודע איך להתמודד, לפעמים עוזר לפרק את כל הבעיות, הרגשות והתחושות לחלקים קטנים, ככה נוח להתמודד עם כל בעייה בנפרד במקום לראות הכל שחור ולטבוע.
מעבר לזה, אתה נשמע מודע לעצמך ויודע בדיוק מה עובר עלייך. אני מקווה שזו רק תקופה, ואתה תחזור לעצמך במהירות.
כמובן לכל דבר הפרטי פתוח, תרגיש בנוח❤
קודם כל מדהים שהצלחת לבטא את עצמך בצורה כזאת, לדעתי עצם זה שפרקת הכל ופשוט שפכת מה שיושב עלייך זה כבר הקלה מסויימת, תקן אותי אם אני טועה.. אם זה עזר אני ממליצה לך להמשיך בזה, קח לך מחברת או בפתקים בטלפון ותכתוב מה שעובר לך בראש.
ציינת שקשה לך להחזיק שיחות עם אנשים, יכולה להבין למה.. לכן מאוד ממליצה למצוא דרכים אחרות לבטא את הרגש.
בנוסף אם אתה מרגיש מוצף ולא יודע איך להתמודד, לפעמים עוזר לפרק את כל הבעיות, הרגשות והתחושות לחלקים קטנים, ככה נוח להתמודד עם כל בעייה בנפרד במקום לראות הכל שחור ולטבוע.
מעבר לזה, אתה נשמע מודע לעצמך ויודע בדיוק מה עובר עלייך. אני מקווה שזו רק תקופה, ואתה תחזור לעצמך במהירות.
כמובן לכל דבר הפרטי פתוח, תרגיש בנוח❤