5 תשובות
שואל השאלה:
אז זהו שאני לא יודעת אם אפשר להתקבל עכשיו מיידית ואני גם לא במצב כזה אז לא יודעת נכון לעכשיו מה לעשות
אז זהו שאני לא יודעת אם אפשר להתקבל עכשיו מיידית ואני גם לא במצב כזה אז לא יודעת נכון לעכשיו מה לעשות
אנונימית
היי אני לגמרי מבין אותך אני דווקא אגיד לך שאני עשיתי שירות לאומי שנתיים מלאות
וואלה היה לי מדהים הכרתי מלא חברים וזה חברים שתמיד יהיו איתך כמו בצבא בידיוק
אחרי 5 שנים אחרי השירות שלי אני חושב שאם הייתי מוותר על זה הייתי מרגיש שפספסתי משהו שלא עשיתי כלום ששווה להגיד ולספר
זמנים קשים קורים אין אפשר לעצור את זה אפשר רק לחשוב טוב ולהגיד ששום דבר לא תמידי
אני יכול להיזדהות איתך בנוגע לדברים שכתבת
אגב תמיד שווה לפנות לעזרה אם זה הכרה בביטוח לאומי או אפילו לקבל שירות לאומי מקוצר במקום 8 שעות אז 6 שעות
בהצלחה אל תוותרי גם שקשה
וואלה היה לי מדהים הכרתי מלא חברים וזה חברים שתמיד יהיו איתך כמו בצבא בידיוק
אחרי 5 שנים אחרי השירות שלי אני חושב שאם הייתי מוותר על זה הייתי מרגיש שפספסתי משהו שלא עשיתי כלום ששווה להגיד ולספר
זמנים קשים קורים אין אפשר לעצור את זה אפשר רק לחשוב טוב ולהגיד ששום דבר לא תמידי
אני יכול להיזדהות איתך בנוגע לדברים שכתבת
אגב תמיד שווה לפנות לעזרה אם זה הכרה בביטוח לאומי או אפילו לקבל שירות לאומי מקוצר במקום 8 שעות אז 6 שעות
בהצלחה אל תוותרי גם שקשה
אנונימי
שואל השאלה:
הלוואי שהייתי יודעת מה זה חברות חחח היה לי רק בחטיבה אולי זה אומר שאני רעילה שלא הצלחתי להחזיק קשר עם החברות אבח הנה אני מחזיקה שנה קשר וכל הזמן מתבכיינת לו אבל אני יודעת שאל הזמן הוא ירצה מישהי עם חיים גם יותר יפה וגם יותר חכמה עם ביטחון עצמי..
הלוואי שהייתי יודעת מה זה חברות חחח היה לי רק בחטיבה אולי זה אומר שאני רעילה שלא הצלחתי להחזיק קשר עם החברות אבח הנה אני מחזיקה שנה קשר וכל הזמן מתבכיינת לו אבל אני יודעת שאל הזמן הוא ירצה מישהי עם חיים גם יותר יפה וגם יותר חכמה עם ביטחון עצמי..
אנונימית
חיימשלי אני בשבילךך
וועליהה
קחי חיבוק ענקק
וועליהה
קחי חיבוק ענקק
יקרה,
נשמע שאת חווה תסכולים והפתעות שמזמנים לך החיים.
את נשמעת אדם עם כוחות, להתמודד עם כל זה ואפילו לחוות כמה הצלחות כמו שתיארת בפוסט זה לא דבר מובן מאליו. הדרך אולי לא קלה, מאחל לך שתמצאי את עצמך בסופה ותעשי את מה שעושה לך טוב וממלא את חייך בהצלחות ובאושר.
שיתוף אדם קרוב עשוי לעזור.
אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. ייתכן שמתנדבנו גם יוכלו לסייע. אני מזמין אותך לפנות למתנדבנו בצ'אט בלינק המצורף.
מתנדב סה"ר
נשמע שאת חווה תסכולים והפתעות שמזמנים לך החיים.
את נשמעת אדם עם כוחות, להתמודד עם כל זה ואפילו לחוות כמה הצלחות כמו שתיארת בפוסט זה לא דבר מובן מאליו. הדרך אולי לא קלה, מאחל לך שתמצאי את עצמך בסופה ותעשי את מה שעושה לך טוב וממלא את חייך בהצלחות ובאושר.
שיתוף אדם קרוב עשוי לעזור.
אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. ייתכן שמתנדבנו גם יוכלו לסייע. אני מזמין אותך לפנות למתנדבנו בצ'אט בלינק המצורף.
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: