התחברות
הרשמה
אפשר להנות בים נגיד אבל תוך כדי יש לי חרטה שאני חושבת עלייה על משהו אחר לגמרי?
זה לא מועקה זה פשוט נושא שאני תוהה אם להתנצל כי זה קרה לפני שנה
24 ביוני 2026, 15:04
שאלות ותשובות
2 תשובות
כן, אפשר
ותתנצלי פשוט ותגמרי עם זה
י
ילדת-ירח
כן
ה
העץ הנדיב
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מרגיש חרטה על זה שקיבלתי פטור מצבא איך אפשר להתמודד עם זה?
אפשר באמת להכיר מסנאפצאט חברים או שזה חרטה?
איך אפשר להתגבר על חרטה?
איך אפשר להתגבר על חרטה
רק לי יש הרגשת חרטה אחרי כל פעם שאני אוכלת?
איך באמת להנות מהחיים (הכיפיים שלי) במקום כל הזמן לחשוב על זה שאני צריכה להנות?
איך אפשר למנוע תחושת חרטה?
זה נורמלי שאני לא מרגיש חרטה ?
אם כל פעם שאני אוכלת אני מרגישה חרטה ומצטערת על זה...יש לי בעיות אכילה?
מרגישה חרטה על זה שאני לא צמה,הגיוני?
איך להצליח להשלים עם טעות שעשיתי בעבר שאני מביע עליה חרטה ואין דרך לתקן אותה?