התחברות
הרשמה
זה נורמלי שאני לא מרגיש חרטה ?
אני אומר לעצמי שאין טעם שאני אתמרמר על משהו שאני לא יכול לשנות כי זה כבר קרה.
אבל אני לא יודע אם זה בהכרח טוב
5 במאי 2022, 02:16
חרטה
מצב רוח
4 תשובות
זה מעןלה
ק
קריצה קריצה ותראו היא מפליצה
כן הלוואי עחי
אנונימית
זה נורמלי לגמרי וזה טוב
ש
שירel
כן
ס
סאס
באותו הנושא:
אני מרגישה שיש לי רגשות חרטה על משהו שלא עשיתי..
מרגיש שאני לא ארצה להתחתן בחיים זה נורמלי?
זה נורמלי שאני מרגיש שרק יפים וחכמים מבינים אותי וששאר האנשים פשוט תמיד
אני בן 20, זה נורמלי שאני מרגיש שהאתר ברמה נמוכה בשבילי?
לדעתכם- אדם פסיכופת במובן הפסיכולוגי(לא מרגיש רגשות אשם חרטה או אמפתיה)ראוי שיהיו לו חברים?
נפרדתי מחבר שלי היום ועכשיו אני מרגישה חרטה
אם נפרדתם ממישהו/י וכאילו אתם מרגישים ממש רע ועצוב על זה ואפילו קצת חרטה
אם כל פעם שאני אוכלת אני מרגישה חרטה ומצטערת על זה...יש לי בעיות אכילה?
אכלתי קרפ עכשיו ואני מזה מצטערת על זה מרגישה חרטה...
כשאתם מרכלים על מישהו (דברים רעים) אתם מרגישים חרטה, מצפון או שלא אכפת לכם?
היום אימצתי כלב ופתאום יש לי הרגשה של חרטה לא יודע למה זה כל כך רציתי ופתאום שהוא הגיע אני מרגיש חרטה