4 תשובות
הגיוני
כן, הגיוני
זה בסדר גמור אני גם לא צמה כי אני לא בדיוק יכולה לא מפרטת על זה יותר מדי
אבל זה בסדר
שתהיי גדולה תמיד תהיה לך הזדמנות ואת לא חייבת אף אחד לא אמר שחייב :)
אין מה לפחד לקחת סיכון על עצמך את מרגישה טיפה רע פשוט אוכלת ושותה אף אחד לא אומר לך או שאת צמה עד הסוף או כלום
באותו הנושא: