7 תשובות
וואלה קשה זה הכל דיבורים וזו התמודדות לכל החיים
אבל בעיקרון לנסות להיות במצב של פלואו - לחיות את הכאן ועכשיו ולהיות עסוקים בעשייה בהווה בלי לחשוב על העבר והעתיד. או להקדיש זמן מסוים של אינטרוספקשן על העבר אבל אחרי הזמן הזה לעזוב את זה. (כתיבה ביומן זו דרך טובה לפריקה על העבר, את משחררת הכל דרך הדיו ומוציאה את זה מהראש שלך)
שואל השאלה:
^^בדיעבד לא. יש דברים שקרו עם חוסר מחשבה, וכאלו שבלהט הרגע. לכן אני שואלת איך אפשר ללמוד מזה
כבר עשית את זה, למדת מהעבר.
כרגע מה שנשאר זה לוודא שזה לא יקרה שוב, ולזה יש מאות דרכים שונות שמתאימות לסיטואציות שונות
או שתתגברי או שתתאבדי לא נראלי יש מה לעשות אחרת אני אומר לך דוגרי
שואל השאלה:
^^תודה רבה
את צריכה ללמוד מהעבר לקחת אחריות שצריך לא לשקר שזה קרה כי זה סתם להתקחש לחלק מהדרך שלך,הפעולות שעשית אתמאל יצרו את מי שאת היום והפעולות של היום את מי שתהיה מחר,אז אם את אוהבת את איפה שאת היום תביני שזה חלק ממה שגרם לך להיות מי שאת היום ותעשי פעולות שונות סזכות הידע הה כדי להיות בן אדם אףילו יותר טוב.אז על תתחרתי שזה קרה תלמדי מזה אל תקחישי את זה(ואל תשקרי גם אם לדוגמה איזה אחד לא יצא איתך בגלל זה)ובהצלך הפסקת אם מה שזה היה מפה את יכולה לצמוח אם תעשי מה שצריך נכון(ופה להקשיב למה היה ואם את צריכה לפרוק אני לא ישפוט אותך על מה שעשית או בכלל
אני זכיתי מקום 5 באליפות העולם במקום מקום 1 בגלל שכתבתי את התשובה הנכונה ואז מחקתי ואני כל כך מתחרט
אנונימי