4 תשובות
לא לפחד לעשות דברים
פושט תחשבי על זה טוב לפני
שואל השאלה:
אבל אמרתי, גם אם אני שלמה עם המעשה
אנונימית
פשוט תעשי, אין מה לעושת,גם אם תחרטי לפחות תדעי שסיימת עם זה כבר