4 תשובות
לא לפחד לעשות דברים
פושט תחשבי על זה טוב לפני
שואל השאלה:
אבל אמרתי, גם אם אני שלמה עם המעשה
אבל אמרתי, גם אם אני שלמה עם המעשה
אנונימית
פשוט תעשי, אין מה לעושת,גם אם תחרטי לפחות תדעי שסיימת עם זה כבר
באותו הנושא: