6 תשובות
להמון אנשים יש
צריך לשנות את התפיסה
זה טוב ובריא לאכול!
הכל!
כל עוד זה באיזון
את לא היחידהה
אבל אפשר לטפל בזה
אפשר אפילו ללכת לטיפול
יש מישהי שממש עוסקת בזה עמוק במחשבות על אוכל ובדימוי עצמי
כל הזמן
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנורקסית לשעבר^.
^אז את עדיין לא מרגישה שהחלמת? תקשיבי, אני גם מחלימה וגם לי יש רגשות אשם לפעמים אחרי שאני אוכלת יותר מדי וזה קשה. אבל דבר ראשון, את גיבורה אמיתית שהחלמת מזה, תותחית באמת! ודבר שני, פשוט תנסי להתמקד בכמה טעים האוכל, וכל פעם שבאות מחשבות אשמה על זה שאכלת תעבירי מהר נושא לחשוב על משהו אחר. ותזכרי שאני תמיד כאן בשבילך❤
שואל השאלה:
אולי פיזית מחלימים מזה , אבל נפשית מיעוט קצת באמת מחלים :(