11 תשובות
למה קיבלת פטור מהצבא?
לנסות לתרום איכשהו בדרך אחרת
התנדבות או משהו כזה
שירות לאומי
העיקר שתתרום
אנונימית
לעשות שירות לאומי
אין על מה להרגיש חרטה
תתחיל את החיים שלך, תטייל, תבנה משהו עצמאי, תפתח את עצמך
תהיה שמח שאתה לא תלוי במערכת חסרת היגיון ואתה מתחיל לעשות משהו למען החיים שלך
כל החיים לפנייך :)
בכל אופן אפשר למצוא דרך אחרת לעזור לאנשים לדוגמא כמו שנאמר למעלה אפשר להתנדב, אפשר למצוא עבודה גם שקשורה לצבא כמו משטרה או מכבי אש או משהו דומה אחר
לדבר עם מישהו על זה, וכנראה שאם קיבלת פטור יש לזה סיבה מוצדקת, אני מאמינה שלא קיבלת פטור סתם ככה, ואתה יכול לתרום בדרכים אחרות הכל בסדר
תראי אני בטוחה שיש סיבה.
לא לכולם המערכת הזאת מתאימה
וזה בסדר
בטוחה שתמצאי מקום אחר שתוכלי לתרום בו
שואל השאלה:
בעיקרון אני בשירות לאומי אבל מרגיש שאם הייתי בצבא הייתי יכול להנות יותר
אנונימי
לא בטוח
תחשוב יכלת להדפק במקום ובתפקיד
תנצל את היתרון שבשירות אתה יכול לבחור איפה אתה רוצה להיות
תאמין לי זה הדר הכי טוב שעשית לעצמך