היוש, אני חוזרת להתאמן אחרי תקופה שהעבודה לקחה לי יותר זמן מהחיים מאשר שהשקעתי את הזמן בעצמי. לפני זה עשיתי רק ספורט בלי אימונים, אני חושבת שעדיף הפעם לעשות לעצמי גם דיאטה חלקית כי התחלתי לקחת גלולות לפני שנה וחצי וזה שינה לי את המערכת עיכול אז האוכל לא מתעכל לי בשניות כמו פעם. הייתי רוצה לדעת אולי אם למישהו יש מתכונים למשהו טעים שלא מעלה הרבה במשקל. הבעיה שאני רוצה להשטיח את הבטן אבל להגדיל את התחת (מסובך אך נחוץ) אז אני אשמח אם מישהו יוכל לשתף פה מתכונים. תודה מראש!!