3 תשובות
כן הרעיון הוא שיהיה מספיק חלבון לשריר שלך בשביל שתשרוף תאי שומן ולא תאי שריר
בקושי וגם אם כן אז בקצב איטי ברמות
אנונימית
לא יגדל, יש סיכוי שהוא גם יהרס כי אחרי האימו ןהוא נהרס ובזכות החלבון הוא נבנה