8 תשובות
ללכת לישון בלילה
לחפש עזרה מקצועית.. נשמע כמו הפרעת אכילה
אל תעשי גירעון גדול מידי
תאכלי מספיק כדי שתהיי שבעה
לא לאכול מעט מידי קלוריות, לאכול ארוחות משביעות, לשתות מספיק מים
{;
א' באמת שאל תנסי להתמודד עם זה לבד, אני לא הולכת לאבחן אותך אבל זה נשמע מאוד כמו הפרעות אכילה ואני ממליצה לך בחום ללכת לטיפול
ב' ובעיקרון הסחת דעת.. תוודאי שאת עושה משהו
יכול להיות שהגירעון שלך הוא קשה מדי
תמיד עדיף לעשות דיאטה איטית עם גירעון נמוך כי אז יותר קל להתמודד
בין כך ובין כך, במהלך היום תאכלי מאכלים שיש להם הרבה נפח וכמות קלוריות נמוכה כמו סלט. פשוט תפציצי סלט כדי שתרגישי יותר שבעה
וגם תשתי הרבה מים
גם אצלי זה ככה
שמתי לב שכשאני בגירעון אני כל הזמן חושבת על אוכל כי אני צריכה לספור את הקלוריות ולתכנן את הארוחה הבאה כל הזמן
שואל השאלה:
גם אצלי!!
אנונימית
התחברות ל