5 תשובות
בעיניי כן
כאילו אף אחד לא צריך להכריח את עצמו בכוח
אלא אם כן זה עניין של תת משקל זה משהו אחר
לא בהכרח, תאכלי אם את ירדת במשקל, ככה אני כל החיים שלי, בסוף מודים לזה שהכרחת את עצמך
קצת כן
אבל לפעמים אין ממש ברירה
כן
תנסי לאכול דברים קלים יותר כדי שלא תישבעי מהר אם זה חשוב לך
התחברות ל