12 תשובות
קצת מוזר
Dea
שואל השאלה:
חייבת להקשיב להם ולהגיע מקום ראשון בטבלה החודשית
אנונימית
אהה אז במקרה הזה מובן
Dea
שואל השאלה:
אבל שמעתי אותם 1000 פעם חודש שעבר
אנונימית
כן אם את לא אוהבת שיר אל תכריחי את עצמך לאהוב אותך זה קרה לי מלאא בעבר
אם את ספציפית אהבת את השיר והסגנון תנסי ללכת ללהקה ולמצוא עוד או ללכת לרדיו של השיר (אם את בספוטיפי, יש דבר כזה) או שירים דומים (גם בספוטיפי, לא בטוחה אם יש גם באפל מיוזיק או יוטיןב סליחה)
פעם זה קרה לי ששמעתי שיר ספציפי בשביל להיות ראשונה בטבלה וזה אבל זה סתם ייגרום לך לשנוא עוד יותר את השיר וזה יעציב אותך כי זה באמת שיק טוב אבל את כבר לא תהיי מסוגלת לשמוע את זה יותר ובאמת שעדיף שלא זה סתם עצוב
לשמוע שירים זה מבחירה וחוויה וזה לא אמןר להיות עכשיו תחרות של מקומות ודברים כאלו אבל מה שכן את יכולה להפעיל את השיר ולנגן אותו מלא בלי ווליום אבל זה סתם מעצבן
שואל השאלה:
אני אוהבת את השירים האלה אבל קצת נמאס לי מהם
אנונימית
אם זה ממש כל השירים שאת שומעת פשוט תנסי ללכת למיקסים של ספוטיפי ולהתנסות עד שמצאת משהו שהוא הסגנון שלך
אם זה רק כמה ספציפים פשוט תורידי אותם מהפלייליסט ותנסי כאילט לחפש שירים מכמו מה שאמרתי מקודם שדומים לשירים שאת כן אוהבת
שואל השאלה:
מה
זה לא כל השירים שאני שומעת
אנונימית
לא מה שהתכוונתי שאמרת עכשיו שנמאס לך מכמה שירים אז פשןט תורידי אותם מהפלייליסט ותמצאי חדשים בסגנון של האלו שאת כן אוהבת
שואל השאלה:
לא
למה שאני אוריד אותם?
אנונימית
אמרת שאת לא אוהבת אותם
שואל השאלה:
מי אמר שאני לא אוהבת אותם אמרתי שהקשבתי להם 1000 פעמים חודש שעבר אז קצת נצאס לי עכשיו
אנונימית