10 תשובות
שואל השאלה:
כי לילה
כי לילה
אנונימית
כל עוד לא אכלת יותר מידי היום תרשי לעצמך לאכול משהו קטן מאוזן ולא כבד לפני שינה
שואל השאלה:
ביצה עם פיתה?
ביצה עם פיתה?
אנונימית
אל תאכלי ביצה זה לא טוב, תאכלי עם ממרח או משהו
שואל השאלה:
למה ביצה לא טוב?
למה ביצה לא טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
אז טונה?
אז טונה?
אנונימית
לא
פשוט לאכול משהו קליל אבל שעדיין ישביע
פשוט לאכול משהו קליל אבל שעדיין ישביע
שואל השאלה:
לא לטונה?
לא לטונה?
אנונימית
האמת שעכשיו אכלתי גם טונה
זה סבבה לדעתי ללילה
בתיאבון
זה סבבה לדעתי ללילה
בתיאבון
שואל השאלה:
בחרתי פשוט לא לאכול נתמודד
בחרתי פשוט לא לאכול נתמודד
אנונימית
באותו הנושא: