8 תשובות
אם לא אכלת כל היום אז זה כן חכם
כדאי לחייב את עצמך לאכול משהו אם לא אכלת בכלל כל היום
זה חכם
אה רגע קראתי את זה לא נכון ושכחתי שיש צום אופסי
גם אני וגם כואבת לי רצח הבטן אני לא יודעת למה אני ממשיכה לאכול
שואל השאלה:
אבל לא האלי אני ממש מרגישה שאני מכריחה את עצמי ולא אכלתי כלום כל היום חוץ מגלידה אבל אני לא רעבה באמת
זה טוב, כדאי לאכול צמוד לצום ובעיקר ענבים
לדעתי תאכלי
כדי שמחר לא תתעוררי רעבה
תאכלי משהו משביע ותשתי המון
זה חכם אבל אל תאכלי יותר ממה שאת יכולה להכיל תאכלי כדי לשבוע ושיהיה לך צום קל
ותשתי יותר מים מאוכל