14 תשובות
תחכי למחר בבוקר
עדיף שתנוחי היום יותר מ-5 שעות כדי שתתאמני כמו שצריך יום למחרת.
שואל השאלה:
אוף ממש רציתי ללכת
אנונימית
אישית הייתי הולכת היום
אם את רוצה ומרגישה שאת מסוגלת ולא עייפה מידי את יכולה לעשות היום..
למה לא ללכת? אימון גם יעיר אותך וגם יעזור לך להתחיל את היום בתחושה נעימה של הצלחה.
שואל השאלה:
אני מרגישה שהגוף שלי חלש ולא באנרגיה
אנונימית
אז תקשיבי לגוף שלך, אל תעשי אימון היום
^^בדיוק בגלל זה, עדיף לישון לפחות 7-8 שעות ביום, 5 שעות שינה זה לא מספיק בשביל לתפקד.
תתאמני
אנונימי
ברו זה יותר משעות השינה הממוצעות שלי מה השאלה בכלל לכי
אלא אם כן את לא מרגישה טוב
שואל השאלה:
אני אישה במחזור
ואני צריכה מינימום 7 שעות כדי להרגיש באנרגיה טובה בגוף
אנונימית
אההה תגידי מה את גנובה לא מתאמנים במחזור כאילו אישית כשאני עושה את זה אני תמיד מגיעה לסף עילפון אז ויתרתי על אימונים במחזור
שואל השאלה:
מעדכנת שישנתי עוד איזה שעה וחצי שעתיים וחצי וקמתי לאימון
אנונימית