7 תשובות
עדיף שתשני עוד קצת
אולי תתאמני יותר מאוחר ותמשיכי לישון
עדיף שתשלימי טיפה שעות שינה, אבל אם את מרגישה עירנית
לכי על זה.
לכי על זה.
תשני עוד קצת.
כן ותשלמי את השעות שינה
שואל השאלה:
אם קמתי עכשיו זה בערך 6 שעות שינה זה בסדר?
אם קמתי עכשיו זה בערך 6 שעות שינה זה בסדר?
אנונימית
לא, עדיך שתשני עוד קצת
באותו הנושא: