6 תשובות
תלוי איך אתה מרגיש פיזית, אם אתה מסוגל אז לך על זה.
לא ממליץ
אבל אם אתה הולך תלך אחרי ארוחת בוקר ומים
עדיף לא ללכת לאימון על 0 שעות שינה בתור אחת שהייתה עושה את זה מלא
כדאי לך לנוח קודם ויותר מאוחר להתאמן ,מנסיון
אם יש אופציה לעשות את האימון הזה ביום אחר בשבוע ולא להפסיד אימונים השבוע אז עדיף.
גם לפעמים לפספס אימון אחד זה בסדר.